11 February 2008


Sekolah kebangsaan Sungai Besi adalah sekolah pertama saya. Pada tahun 1997, saya telah dihantar ke sekolah tersebut dan mula mengajar di situ sehingga Dis 2000. Sebelum itu sekolah itu menpunyai bangunan yang usang dan sebuah kantin yang sempit. Guru besar pada masa itu ialah En Masrol bin Talib.
Di situlah saya mula belajar menjadi seorang guru yang sebenar berbanding dengan dengan suasan di maktab perguruan. Hari ini selepas 12 tahun berkhidmat saya mula merasakan SKSB adalah merupakan titik tolak dalam kerjaya saya sebagai seorang guru. Terima kasih SKSB

5 comments:

dr love said...

hang ni kalu tak jadi cikgu mngkin agaknya dah jadi peniaga kat jalan pasar..ari2 ada kat sana,ada share kot...hahaha

dr love said...

awat hang citer sekolah aje..citer la sikit kat mana hang tinggai..boleh i dtg jumpa u..i kesepian la...he..he

En Onn Abdullah said...

Pi lah mabuk zamri. ingat aku tak kenai hang

En Onn Abdullah said...

Pi lah mabuk zamri. ingat aku tak kenai hang

kakyong said...

memang membanggakan kerana kakak adalah salah seorang pelajar sksb, 1978 adalah tahun sebagai pelajar darjah satu hingga ke tahun 1983 sebelum melanjutkan pelajaran ke CBN.....alhamdullillah